Novinka k výročí! US Open změnilo logo

- Radek Štohl

Závěrečný grandslam sezóny bude mít od letošního roku nové logo. USTA, neboli Americká tenisová asociace, se k danému kroku rozhodla při konání jubilejního padesátého ročníku. V sezóně 1968 se totiž turnaj poprvé v historii turnaj otevřel profesionálním hráčům.

Logo, které bylo vytvořeno firmou Chermayeff & Geismar & Haviv, je modernizovanou podobou původní verze, jež na povrch světa vyšla v roce 1997. „Pyšní se nebojácností a energičností, zároveň dokáže i lépe zajmout a vyjadřuje tak dynamiku celého US Open," uvedla ředitelka marketingu Amy Choyne pro oficiální stránky

„Zažili jsme padesát skvělých ročníků a naše vizuální identita se bude k následujícímu půl století jen zlepšovat," pokračovala Choyne, na kterou ihned navázala její spolupracovnice. 

„Letošní US Open bude díky dokončení stadionu Louise Armstronga téměř novým zážitkem. Bude tu tedy něco jako místo nového konání a nová zkušenost. Podle mého názoru se dané logo stane znázorněním celé události."

K hlavním tvářím marketingu se přidala i Katrina Adamsová, prezidentka Americké tenisové asociace. „Celý svaz i US Open čeká skutečně průlomový ročník. S dokončením naší pětiroční přeměny Národního tenisového centra Billie Jean Kingové nyní můžeme oslavovat naši skvostnou minulost, zatímco přitom nezapomínáme ani na růst budoucnosti," vyjádřila se Adamsová ke změnám.

Ročník 2018 začne v pondělí 27. srpna a potrvá do neděle 9. září. Celý program padesátiletého výročí bude zveřejněný v létě.